söndag 21 november 2010

Smörjis

I fredagskväll tog jag en titt på Smörjis, då den inte var belamrad med Bergsnolllor som på nollepubrundan. Nu var det i stort sett bara maskinare där. Och ja, det finns inte så mycket mer att säga om Smörjis än att den är belamrad med maskinare. Jag hade föredragit Hardox alla gånger.
Så för att göra kvällen roligare, testade vi på  (vi = Sofia Hanson, Niklas Svenningsson, Andreas Malmberg och jag då) flygs tillhåll. Helt bedårande snygg hunk som stog och sjöng grymma covers. Men ja, sen var det ju belmarat av ikkebergsare. Så ja, jag hade föredragit Hardox alla gånger.
Skämt åsido, det var kul överallt. Tackar Sofia Edberg och Amanda Sten för att de ville äta små korvar från Nürnberg och dricka små koncentrerade White Russians med oss. Jag bjöd förresten, för att poängtera min generositet.

Samsonite-väskorna har tappat sitt nyhetsintresse. Men problemet är fortfarande ett faktum. Återkommer. Men först taggar vi inför torsdag då det är tänkt att vi ska festa loss med de största; SSAB och de mindre; maskinsektionen. Och just det KS, materialkemi imorgon.

Ciao!

1 kommentar: