torsdag 3 februari 2011

Tele 2 bjöd på lunch

Idag tog jag tillfället i akt att lyssna på en lunchföreläsning i F2 som Tele 2 höll i. De berättade om sitt genialiska traineeprogram. Jag tog med mig Niklas och vi insåg ganska snart att det inte var aktuellt för oss, men jag ångrar absolut inte att jag gick, då Tele 2 bjöd på sallader från Bullens. Och när vi kliver ut från föreläsningssalen står ett bord updukat med.........spänningen stiger.....chokladmuffins. En eftermiddag kan inte börja bättre, då mekanik- och envarreplugg stog på schemat.

Till en början tog jag med mig Linn också, men hon fick för sig att fråga arrangörerena (THS Näringslivsgrupp) om det fanns några platser kvar, vilket det knappt gjorde (man var tvungen att föranmäla sig, vilket jag hade gjort) - så hon missade genom sin ärlighet en god kyckling- och fetaostsallad. Och muffinsen förstås.

Ikväll tänker jag bara i en bana. Lasertfortetuppladdning. Laserfortetlaserstråle. Laserfortetsömn. Vad är det som händer, eller är det bara laserstrålarna? Ursäkta, du har en laserstråle där? Är detta ett disco eller Laserfortet?

För er förvirrade så ska vi i Bergs näringslivsgrupp fira vår framgång imorgonkväll, på plats i Laserfortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar