torsdag 17 februari 2011

Det ska vara rimmat. Sidfläsket blir så mycket mörare då.

Fick testa på B1-bar. Eller var det en hemlighet? Vet ej. Jag var på någon bar i alla fall härom kvällen. Vi sjöng och drack och hade det bra. Så som det ofta kan va'. När man är gla'.

Imorgon far jag, Linn, Hessling, Tim, och Claes till Åkersberga. Jag vet inte riktigt vad som kommer ske?! Men det ska finnas pool och bastu med plats för minst tre. Någon slags information om kommande mottagning/nollning. Kan bli vad som helst. Kan bli fest. Kan bli pest.

Om sistnämnt blir sant, kan jag trösta mig under lördagen i en väldigt smaskig pannkakstårtakant. Ni vet där grädden och drottningsyltetn sipprat ut lite extra. Där smöret frasat till smeten, och var och varannan förvandlas till en fet en. Tänkte jag, faktiskt baka ihop, grädda ihop, snurra ihop, blanda ihop. En pannkakstårta, lördagen i ära. Till min vänner i ettan så kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar