lördag 19 februari 2011

Runö Kursgård - Mottagningsinternat 2011

Då var jag hemma från en heldag + en natt + en halvdag på Runö Kursgård tillsammans med ett helt gäng mottagningsansvariga människor under mottagningen 2011. Det var många intressanta föreläsningar, en enstaka dålig och sjukt mycket mat. Vi fick fika hela tiden och måltidsbufférna var inte illa därtill. Är nu gödd så jag klarar mig tills nästa CSN-utbetalning. På fredagskvällen när alla fallstudier och föreläsningar för dagen var färdiga stod bastun och poolen och sipprade ut värme i vinterkylan. Så vi drog av allt vad kläder hette och hoppade i bikini respektive badbyxa. Finns nog inte ett ultimatare avslut på en dag än just pool och bastu.

Sen kom natten. Jag hade väntat mig att bli blind av alkoholångorna, men tack och lov (??) så blev det bara en liten sängfösare tillsammans med Kemi i Claes rum. Fint som snus.

Idag har vi fortsatt föreläsningarna och fikat och ätit och kommit hem. Jag har stekt klart de utlovade pannkakorna och ska snart gå ner till Ica och inhandla nödvändig fyllning föra att senare ikväll promenera till Andreas och Indiana Jones-maraton med tårtan!

Hej på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar