torsdag 14 april 2011

Vår-SM

Igår avverkades "Vår-SM" i en hisnande fart. En ny styrelse inför kommande läsår är tillsatt. Linn som högsta hönset,  Malmis som vice, Carl-Magnus Sven-Roland som SNO, Tanja sitter kvar på posten som PAS, Frezze tog sekreterarposten och jag fick min plats jag med. Här ska röras om i näringslivsgrytan, jag är från och med 1 juli Femten och näringslivsansvarig. Har ett minst sagt spännande år att vänta. Ett hetsigt år. Ett roligt år.

Idag har jag testat på Elins idrottsevenemang: "Jogga med Elin". Deltog gjorde jag, Elin (givetvis) och Ullis. Tre tappra själar tog sig två varv runt sträckan tre kilometer, inklusive VÄRLDENS TUFFASTE BACKE, exklusive tre varv i trappan! Ack vilka starka lår, vi på denna sektionen får.

Efter en större mängd vin ändock, ansluter jag mig nu till sängen, den med tre ben. Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar