måndag 4 april 2011

Vad hände med MAMA?

Borde givetvis ha gett er alla informationen om hur MAMA gick till redan dagen efter. Så var även det jag tänkt. Så vitt jag vet gick allt efter schemat bra. Föreläsningarna var bra, jag tror företagen var nöjda. Själv spenderade jag den största delen i köket. Där jag givetvis trivs som fisken. Jag och Johan stötte troligen på så många problem under en eftermiddag som man vanligtvis stöter på under fem år, det vill säga en hel civilingenjörsutbildning. Problemlösare var det. För löste problemen gjorde vi. Några av problemen finns dessutom dokumenterade på film. Och jag ser ingen poäng i att låta dem ligga och glömmas bort i en mapp på min dator.



Och detta var de så kallade, små problemen. Kvällen slutade hurusom i ett jättekalas. Här är lite bilder från gasquen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar