fredag 7 januari 2011

Otroligt roligt

Just det. Jag som skröt om hur bra jag var på materialkemi fick ynkligaste poängen i klassen misstänker jag. Men vad gör det. Jag är lika glad ändå.

Inte minst är jag glad för att jag nu idag har varit skolfri i tre veckor och dessutom fått ett par skidor på posten som jag testat i Hoforsbacken två dagar på raken, och de är något utöver det vanliga. Så jag bekänner här helt offentligt att jag inte mer är singel. Jag har ett väldigt intimt och passionerat förhållande med mina Armada AR7. Åh, vad kul vi ska ha i Åre om en dryg vecka. Jag och mina skidor.

För på måndag bär det av tillbaka till Stockholm efter en lång vistelse hemma hos bergspappan och company.  Då är det 100 % uppladdning inför färden mot Jämtland som står på schemat.

Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar